SIA PROMEX Latvia
Uz sākumu  Uzrakstīt mums
Par kompāniju
Ziņas un projektiPartneriKontakti 
latviski/ по-русски/ deutsch
  • Garantijas
  • Jaunu automašīnu garantijas
  • Lietotu automašīnu garantijas
  • Tehn. dokumentācija
  • Atbildes uz jautājumiem
  • Atbildes uz jautājumiem  
    « 
    1 - 2
     »
     Kāpēc automašīnai ir nepieciešama garantija?
    Garantija sedz remontizmaksu izdevumus, kas ir saistīti ar automašīnas uzbūves mezglu neparedzētiem bojājumiem. Tādā veidā Jūs nodrošiniet sevi pret neparedzētiem izdevumiem nākotnē.
     Kā vajadzētu rīkoties, lai iegūtu savai automašīnai garantiju?
    Pirms garantijas iegādes ir nepieciešams veikt automašīnas tehniskā stāvokļa pārbaudi kādā no PROMEX akceptētajiem servisiem. Gadījumā, ja visi attiecīgie automašīnas uzbūves mezgli ir tehniskā kārtībā, Jūs varat iegādāties 12 līdz 36 mēnešu garantiju savai automašīnai. Garantijas ilgums ir atkarīgs no automašīnas vecuma, nobraukuma un tehniskā stāvokļa.
     Kādas ir priekšrocības automašīnas garantijai?
    Jūs saņemsiet kvalitātes pārbaudes rezultātus par savas automašīnas tehnisko stāvokli tādā veidā sevi informējot, par izdevumiem, kas tuvākajā laikā varētu būt gaidāmi sakarā ar automašīnas remontdarbiem. Tādējādi ar mazākiem izdevumiem būs iespēja novērst radušos bojājumus vēl pirms nopietniem remontdarbiem. Tas aiztaupīs Jūsu raizes, laiku un vispirmām kārtām Jūsu finanses. Saskaņā ar saviem noteikumiem, mēs uzņemamies lielāko daļu no Jūsu finansiālā riska (skat. garantijas noteikumos).
     Cik maksā tehniskās kvalitātes pārbaude pirms garantijas iegādes?
    Tehniskās kvalitātes pārbaude pirms garantijas iegādes ir neatņemama noteikumu sastāvdaļa un tās izcenojumi ir 15,-LVL vienai automašīnai.
     Automašīnai, kuru vēlos pirkt nav garantijas. Ko darīt, lai iegūtu konkrētajai automašīnai garantiju?
    Vienojieties ar pārdevēju, par iespēju Jūsu izvēlēto automašīnu pārbaudīt kādā no PROMEX akceptētajiem servisiem, lai iegūtu tehniskās kvalitātes pārbaudi un garantiju Jūsu jaunajai automašīnai.
     Vai automašīnas tehniskās kvalitātes pārbaude ir obligāts priekšnosacījums garantijas iegūšanai?
    Automašīnas kvalitātes pārbaude sniedz mums nepieciešamo informāciju par konkrētās automašīnas pašreizējo tehnisko stāvokli, tādā veidā paredzot iespējamo finansiālo risku. Automašīnas tehniskās kvalitātes pārbaude pirms garantijas iegādes ir obligāts priekšnosacījums.
     Vai jebkura automašīna var iegūt garantiju?
    Garantiju var iegādāties automašīnām, kuru nobraukums garantijas pirkšanas brīdī nepārsniedz 200.000 km . Sīkāku informāciju vai specifiskas atkāpes no normas Jūs atradīsiet garantijas noteikumos vai musu interneta mājas lapā.
     Kā rīkoties, ja notiek negadījums un automašīnai ir radušies bojājumi?
    Automašīna ir nekavējoties jānogādā vienā no mūsu akceptētiem servisiem, kur tiks veikta bojājumu analīze un remontdarbu izmaksu novērtējums. Šo novērtējumu iesniedziet mūsu birojā pirms tiek uzsākti remontdarbi. Pēc novērtējuma saņemšanas un izvērtēšanas mēs dodam savu apstiprinājumu remontdarbu veikšanai. Saņemot mūsu apstiprinājumu Jūs varēsiet būt droši, ka Jūsu izdevumi tiks segti.
     Kas ir jāņem vērā, kad paziņoju par automašīnas bojājumu?
    Lūdzu, ņemiet vērā termiņus, kas minēti Jūsu garantijas līgumā, kā arī pārbaudiet, vai iesniegti visi nepieciešamie dokumenti. Detalizētāku informāciju Jūs atradīsiet garantijas noteikumos.
     Kur drīkst remontēt automašīnu ar garantiju?
    Visos oficiālajos autodīleru servisos, kā mūsu akceptētos servisos.

    Uzdot jautājumu

    « 
    1 - 2
     »
    Par kompāniju   |   Produkti   |    Ziņas un projekti   |    Partneri   |    Kontakti
    SIA  PROMEX  Latvija
    Titurgas iela 20, Baloži, Ķekavas novads, Latvija, LV-2128
    Tālr.: 67606918, Fakss: 67606919
    http://www.promex.lv
    info@promex.lv
    © 2006 Promex. Visas tiesības ir aizsargātas.
    Impressum
    Top.LV